onsdag 25 september 2013

En kort version av förra skolveckan

Hejsan!!
Ska försöka uppdatera er lite på vad som hände förra veckan. Har haft fullt upp så jag har inte riktigt hunnit sätta mig och blogga.

Förra måndagen åt jag lunch med Cyd och Annabelle på Tea-bar. Det börjar bli en vana att nästan alla har bil. Jag börjar förstå att man inte går någonstans när man har möjlighet att ta bilen. Efter skolan var jag på min första Young life- träff. Vi sjöng tillsammans, Joe snackade lite om Jesus och vi lekte en lek. Kommer inte riktigt ihåg om vi gjorde något mer, men men. Efter det (klockan var runt 20.45) åkte vi till In & Out som är typ som Mc Donalds fast bättre tycker de som bor här. Det var helt ok, inte bättre än Mc Donalds i Sverige dock.. Efter det tog det typ 30 min att skjutsa hem killarna i våran bil och sedan åkte jag och Connor hem.

På tisdagen efter keramiken tog några kort på oss utbytesstudenter som ska vara med i Year book. Man skulle ha med något som förknippades med sitt hemland. Så jag tog en skylt med Ikea-loggan på. Efter det var vi tvungna att gå och göra ett engelska-prov vilket gjorde att jag missade min kör också. Efter skolan stannade jag hemma för att plugga.

I skolan så skulle jag ha gjort psykologiprov men alla utbytesstudenter var tvungna att göra 2a delen av engelska-testet, så jag missade provet. Så på onsdagen efter skolan pluggade jag hela kvällen eftersom jag hade psykologiprov på torsdagen. Emily kom över och hade med sig B&J så jag åt lite glass och fixade lite med Emanuels present.

På torsdagen gjorde jag sista delen av engelskaprovet och under lunchen gjorde jag mitt psykologitest. På florist-lektionen började vi med ett bröllopsprojekt som vi ska hålla på med framöver. Vi ska göra gästlista, inbjudningskort kolla på klänningar och så vidare vilket jag ABSOLUT inte har något emot!! Det är ju toppen att få göra det i skolan! :)
Efter skolan sova jag i soffan en stund och inten av mig och Connor orkade riktigt gå på Campainers så vi åkte och tog lite bilder och sedan åkte vi till Tea-bar och åt middag. Kristy åkte nämligen till sin pappa i Arizona torsdags och Tom åkte på någon resa med jobbet så det var bara jag och Connor. När vi kom hem stannade jag upp sent och fixade med Emanuels present. Jag hade varit krasslig hela veckan så på fredagen bestämde jag mig för att stanna hemma från skolan och vila upp mig.

Jag bloggar mer imorgon om helgen. Måste verkligen sova nu!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar