torsdag 5 september 2013

Snabb uppdatering

Heej! Tänkte bara uppdatera lite snabbt.
Igår var första dagen i skolan för denna veckan. Jag fick massa läxor i psykologin och ekonomin... Som vanligt.. Under lunchen gick jag, en utbytesstudent från Italien och hennes värdsyster ner till stan och köpte en typ av juice. Och värdsystern frågade om jag ville hänga med henne någon gång!! Min första kompis som inte känner familjen som säger att vi kan hänga efter skolan!!! Det är mycket bättre i skolan nu, för nu pratar jag faktiskt med olika personer varje dag! Vilket är bra! :)
Senare på kvällen åkte jag och Connor till kyrkan och youth group. Vilket var trevligt.

Idag kom Kristy in vid 8.12 och sa att skolan börjar om ca 23 min. Det blev en himla fart på mig. Men, jag hann faktiskt med allt plus att jag hann skriva ut min läxa och allt detta utan att komma för sent! Sådan tur har jag!! På lunchen satt jag och Connor i biblioteket. Han gjorde min engelskaläxa.... Tack! :) Efter skolan idag har jag bara tagit det lugnt.
Jag kollade precis på det sista avsnittet av skärgårdsdocktorn. Det är så bra! Och det får mig att tänka på Sverige, vilket kanske är mindre bra dock... Jag saknar er alla där hemma!!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar