onsdag 2 oktober 2013

Vecka 39 utan helg

Här kommer en uppdatering av förra skolveckan. Jag kommer bara skriva lite snabbt om det för jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde, men iaf..
Jag var i skolan hela veckan. Jag gjorde ett prov under en lunch, åt lunch med Nathalie en dag, åt med Cyd, Connor, Kristy och Emily på Tea-bar en dag och sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde de andra dagarna. På måndagskvällen åkte jag till Young life där vi körde "bigger or better". Vi gick/ sprang runt i kvarteret till olika hus och vi började med en vattenmelon och det gick ut på att gå till hus och fråga om de kunde byta våran melon mot något större eller bättre. Vårt lag slutade med en sådan där stor studsboll som man kan sitta på ni vet. Vi vann inte... Självklart inte eftersom det var några som slutade med ett kylskåp, några andra slutade med ett skåp och lite så..
På tisdagen stannade jag hemma och gjorde läxor. Och på onsdagen när jag kom hem gick jag ut och sprang och bara tog det lugnt och pluggade lite. På torsdagen åkte jag till en annan kyrka och hade Youth group, Emily Davis kyrka som är samman kyrka som min kontaktperson är med i.
På fredagen på kvällen åkte jag och Cyd till PW och kollade på fotbolls matchen, och innan det så gav några från Young life glass till folk, så vi stod där och pratade med dem. Väl inne vid planen satt jag med: Emily Davis, Annabelle, Nile, Cyd och Emily H(min värdsyster).Vi stannade bara halva matchen eftersom det inte var så roligt så vi drog till Naked Lounge och drack chai och te istället. Efter ett tag kom Katie och gjorde oss sällskap. Vid 22.45 tiden körde Cyd mig hem och jag satt lite framför datorn och skyoch sedan gick jag och la mig.

                                                Emily och Nathalie ger glass innan fotbollen
                                                       Skolans band spelar under halvtid
                                                       Jag, Cyd och Annabelle tar ego-bild
                                                                          Igen...
                                                                  Emily Davis och jag
                                                    Jag är nästan längre än dem båda....
                                    Inne på Naked Lounge med Annabelle, Cyd, Nile och Emily
                                                      Emily gömmer sig i sin halsduk..

                    Jag ska göra ett inlägg om helgen som var också. Men det blir nog imorgon!
                                                      Ha en bra dag! Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar