fredag 16 maj 2014

26 dagar kvar...

Ligger här i min säng och funderar över mitt år. Det är så konstigt att det var 273 dagar sedan jag lämnade Sverige, och att det nu bara är 26 dagar tills jag lämnar Chico och åker hem igen. Det är så overkligt.
Jag har verkligen haft ett perfekt år! På alla sätt. Jag har fått se så otroligt mycket, träffat massa fantastiska människor, och framförallt har jag haft en helt fantastisk familj. I mitt huvud så bor jag ju i USA, och det känns som jag alltid har bott här. Det känns så konstigt att jag ska lämna denna plats och åka tillbaka dit jag har bott mina 18 första år.
Jag är väldigt taggad på att åka hem nu. Jag har haft ett fantastiskt år, och skulle aldrig byta detta året mot något, men nu känner jag mig redo för att åka hem. Är taggad för att få träffa alla kompisar igen, se alla ta studenten och bara ha sommarlov! Jag längtar hur mycket som helst till stugan! Det ska bli så gött att bara åka dit o ta det lugnt.
Massa konstiga saker jag längtar till att få göra när jag kommer hem. Det är konstigt, när man åker iväg såhär, det är först då man inser hur bra man har det. Jag vet att det låter töntigt, men det är verkligen så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar